Su ve gazlı
içecek markalarından Sırma’yı müşteri portföyüne katan Etis Lojistik, bu
anlaşma ile Hamidiye Su’dan sonra ilk defa gazlı içecek grubunda da lojistik
hizmeti sunacak.
Entegre ve
dağıtım lojistiğinin iddialı oyuncularından Etis Lojistik, müşterileri arasına
Türkiye’nin önde gelen su ve gazlı içecek markalarından Sırma’yı kattı. Müşteri
portföyünü hızla artıran Etis Lojistik, Sırma ile birlikte bir ilke de imza
atmış oldu. Etis, bu anlaşma ile ilk defa gazlı içecek grubunda lojistik
hizmeti sunacak.
Etis,
fabrikadan çıkan farklı türdeki doğal Maden suyu, Meyveli Maden suları ve
limonatadan oluşan 180 çeşit Sırma ürününü Türkiye çapındaki bayilere ve büyük
marketlere taşıyacak. Sırma’nın Bursa Orhaneli Fabrikası’ndan alınacak cam ve
pet şişe ambalajlı ürünler, Bursa’dan Türkiye’nin 200 noktasına günlük olarak
taşınacak. Böylece günlük 450 tonluk bir taşıma hacmi gerçekleştirecek olan
Etis, Sırma Maden Suyu tesislerinden aylık ortalama 450 TIR çıkışı yapacak.
Etis
Lojistik Genel Müdürü Erdal Kılı, bu yıl dağıtım lojistiğine ağırlık
verdiklerini hatırlatarak, bu yolda yatırımlarını hızla gerçekleştirdiklerini
kaydetti. Geçen yılın sonunda Hamidiye Su ile anlaşarak dağıtım lojistiğine adım
attıklarını hatırlatan Kılıç, “Dağıtım lojistiği alanındaki yatırımlarımıza hız
kesmeden devam ediyoruz. Altyapı ve IT yatırımlarımızı sürdürüyoruz. Sırma da
bu alanda yaptığımız sözleşmelerin en yenisi. Önümüzdeki dönemde benzer
müşterilerle dağıtım lojistiğinde büyümeye devam edeceğiz” diye konuştu.
Kaynak:
Lojistiknews.com