Arkas
Lojistik, Marketing Türkiye’nin Akademetre tarafından yapılan “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü”
araştırmasını baz alarak gerçekleştirdiği “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama
Ödülleri”nde lojistik kategorisinde 1.’lik ödülünün sahibi oldu.
Pazarlama
sektörünün lider dergisi Marketing Türkiye adına pazar ve tüketici
araştırmaları konusundaki yetkinliğiyle öne çıkan Akademetre’nin
gerçekleştirdiği “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırmasının
sonuçlarıyla hazırlanan ve bu yıl üçüncüsü düzenlenen “The ONE Awards
Bütünleşik Pazarlama Ödülleri” sahiplerini buldu. Ödül töreni 5 Ocak 2017’de
Raffles İstanbul Zorlu Center’da gerçekleştirildi.
Toplam
12 ilden 1200 kişiyle gerçekleştirilen yüz yüze görüşmeler sonucunda 40
kategoride sektörün yıl içinde itibarını en çok artıran markalar belirlendi.
Lojistik
kategorisinde birincilik ödülüne layık görülen Arkas Lojistik adına Arkas
Holding Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve Lojistik Hizmetleri Grup Başkanı
Diane Arkas aldı. Sahneye Arkas Lojistik Genel Müdürü Mustafa Çiper ve Genel
Müdür Yardımcısı Onur Göçmez ile çıkan Arkas, törende yaptığı konuşmada, “Bizi
bu noktaya taşıyan tüm müşterilerimize ve bu ödülü almamızı sağlayan herkese
teşekkür ederiz” dedi.
“İtibar
ve Marka Değer Performans Ölçümü”, “Genel Başarı” ve “Yıl Performansı”
alanlarında dokuz ana, 16 alt kriterde yüz yüze anket yöntemiyle
gerçekleştirildi. Çalışmanın genel başarı değeri Marka Bilinirliği, Yakından
Tanıma, Güven, Farklılık, Tavsiye, Ticari Faaliyetlerini Destekleme, Sosyal
Sorumluluk Faaliyetlerini Beğeni, “İletişim ve Reklam Çalışmalarını Beğeni ve
Genel Beğeni skorları olmak üzere dokuz ana kriterin itibar ve marka değeri
üzerindeki etkisine göre ağırlıklandırılmasıyla ortaya çıkarıldı. Çalışmanın
ikinci ayağı olan 2016 performans değerlendirilmesinde ise aynı kriterlere göre
markaların yıl içi başarıları dikkat alındı.