Şikayetvar.com’un
düzenlediği Müşteri Deneyim Endeksi’nde UPS, lojistik sektöründe müşteri
deneyimini en iyi yöneten marka seçildi. Şikayetvar.com, Türkiye’nin en büyük
müşteri şikayet platformu olmakla beraber, alışveriş yaparken tüketiciler
tarafından güvenilir markalar için referans olarak kullanılmaktadır.
“Müşterilerimiz
ve onların memnuniyeti UPS için çok önemli bu yüzden bu ödülü almaktan dolayı
büyük bir gurur duyuyoruz.” diyen UPS Türkiye Genel Müdürü Ufku Akaltan
sözlerine şu şekilde devam etti: “Bu endeks ile müşterilerimizin gözünden
UPS’in nasıl göründüğünü öğrenme fırsatını yakalamış olduk ve mümkün olan en
iyi müşteri deneyimini sağlamak için çaba sarf etmeye devam edeceğiz.
UPS, Point
Hotel Barbaros’taki Müşteri Deneyimi Zirvesi sırasında düzenlenen ödül töreni
ile Mükemmel Müşteri Deneyimi Ödülü’nün sahibi oldu. Endeks, müşteri
memnuniyeti seviyeleri ve müşterilerden gelen teşekkür bildirimleri gibi kriterleri
değerlendiren 400.000’den fazla tüketici anketi kullanmaktadır.
Kaynak: lojistikglobal.com