utikad@utikad.org.tr
+90 212 663 08 85 / +90 530 960 84 24
ENGLISH
MENÜ
Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmet Üretenleri Derneği
ENGLISH
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
Faaliyet Raporları
UTİKAD ÜYELİK
Üyelik Başvurusu
Üyelik Kazanımları
Üye Listesi
İş Birlikleri
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenleri
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
İLETİŞİM
Anasayfa
/
Sektörel
/
Sektör Haberleri
/
Üye Şirketlerden
/
ARAS KARGO ÜRETKEN PROJE ÖDÜLÜNÜ ALDI
ARAS KARGO ÜRETKEN PROJE ÖDÜLÜNÜ ALDI
Yıl Seçiniz
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
12.03.2018
Aras Kargo, müşteri hizmetleri ve deneyimi alanında projelerin değerlendirildiği “Müşteri Deneyimi Arenası”nda, müşteri geri bildirimleri ve deneyimlerinin etkileşimini izlediği “Aras Her Yerde” projesi ile “Üretken Proje” ödülüne layık görüldü.
Dünya markası olma vizyonuyla faaliyetlerine devam eden Aras Kargo, müşteri memnuniyeti alanında aldığı ödüllerle sektördeki öncülüğünü sürdürüyor. Toplam 12 bin çalışanı, 4 binden fazla araç ve 29 transfer merkeziyle günde yaklaşık 500 bin gönderi taşıyan Aras Kargo, Nice Medya tarafından “Büyük Düşünce”, “İyi Fikir” ve “Üretken Proje” dallarında düzenlenen “Müşteri Deneyimi Arenası”nda ödül almaya hak kazandı.
“Aras Her Yerde” projesi, “Üretken Proje” ödülünü aldı
Türkiye'nin önde gelen markalarının katılımıyla gerçekleştirilen ödül töreninde Aras Kargo'nun Müşteri Hizmetleri departmanı, “Aras Her Yerde” projesiyle “Üretken Proje” ödülünü kazandı. Müşterilerin hizmet aldığı bütün temas noktalarında ulaşılabilirlik, tutarlı bilgi, geri dönüş hızı gibi kriterlerin değerlendirildiği kategoride, Aras Kargo'nun projesi; chat, çağrı merkezi, şubelerde bulunan dijital kiosklar üzerinden yapılan geri bildirimlere bütünleşik bir anlayış ile 1 dakikada yapılan dönüş hızı, konunun ele alma süreci ve verilen tutarlı bilgilerle fark yarattı. Aras Her Yerde projesi farklı kanallar üzerinden yapılan müşteri geri bildirimleri ve deneyimlerinin etkileşimini izliyor. Ayrıca toplanan bilgileri inceleyerek, müşterilerin deneyimleri konusunda kapsamlı bir veri analizi hazırlıyor.
Müşteri Deneyimi Arenası hakkında
Nice Medya tarafından organize edilen “Müşteri Deneyimi Arenası”, müşteri hizmetleri ve deneyimi alanındaki parlak fikirlerin paylaşım platformu olma özelliği taşıyor. Proje kapsamında ödül alan markalar, daha iyi bir müşteri deneyimi üretmek için hazırladıkları projelerin fikir aşamasını, projelendirmesini ve uygulamaya yönelik olarak attıkları adımları katılımcılar ile paylaşıyor.
Kaynak:
transmedya.com
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Faaliyet Raporları
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
UTİKAD ÜYELİK
UTİKAD Üyelik Kazanımları
UTİKAD Üyelik Başvurusu
UTİKAD Üye Listesi
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenler
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans