utikad@utikad.org.tr
+90 212 663 08 85 / +90 530 960 84 24
ENGLISH
MENÜ
Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmet Üretenleri Derneği
ENGLISH
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
Faaliyet Raporları
UTİKAD ÜYELİK
Üyelik Başvurusu
Üyelik Kazanımları
Üye Listesi
İş Birlikleri
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenleri
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
İLETİŞİM
Anasayfa
/
Sektörel
/
Sektör Haberleri
/
Üye Şirketlerden
/
DHL, TÜRKİYE YATIRIMIYLA BİRLİKTE YÜZDE 30 BÜYÜDÜ
DHL, TÜRKİYE YATIRIMIYLA BİRLİKTE YÜZDE 30 BÜYÜDÜ
Yıl Seçiniz
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
15.03.2018
Lojistik devi DHL Freight, karayolunda ‘hub' yaptığı Türkiye'de, yurtiçi depolama ve dağıtım hizmetine de başladı. Bu yatırımlarla şirket 2017'de yüzde 30 büyüme sağlayarak DHL Freigt Global ülkeleri arasında en çok büyüyen pazar oldu.
Deutsche Post DHL Group'un şirketlerinden DHL Freight, karayolunda ‘hub' yaptığı Türkiye'de, pazarda ve sektörde yaşanan tüm sıkıntılara rağmen 2017'de yüzde 30 büyüme sağladı. Şirketin bu başarısı DHL Freigt Global tarafından da ödüllendirildi. DHL Freigt Türkiye, globalde cirosal bazda en hızlı büyüyen ülke oldu.
Yüzde 35 istihdam artışı
Geçtiğimiz aylarda DHL Freight Türkiye'nin Genel Müdürü olarak atanan Hasan Kavcı, şirketin 2017 yılını değerlendirirken 2018 hedeflerini de DÜNYA'ya açıkladı. Geçtiğimiz yıl ülkede ve bölgede yaşanan tüm olumsuz gelişmelere rağmen çok başarılı bir yılı geride bıraktıklarını vurgulayan Kavcı, “Sektörde yaşanan tüm olumsuzluklara rağmen yüzde 30'a yakın büyüme sağladık. DHL Freigt ülkeleri içerisinde en güçlü ülke olarak ödül de aldık ” dedi. Şirket yeni yatırımları ve hizmetleriyle geçtiğimiz yıl istihdamını da yüzde 35'e yakın artırdı.
2017'de globalde liderlik getiren başarının arkasında bir kaç neden yatıyor. Yakın bir geçmişe kadar sadece uluslararası taşıma yapan DHL Freight Türkiye, geçtiğimiz yıl yurtiçi dağıtım ve depolama hizmetini de ek hizmet olarak vermeye başladı. Dünya devi global müşterilerine böylece yurtdışından sonra yurtiçinde de lojistik hizmeti vermeye başladı. Bunun için Anadolu'nun çeşitli bölgelerinde önemli yatırımlara imza attı. Kapıdan kapıya hizmet ağını genişletti. Türkiye'yi karayolunda ‘hub' yapma projesi tam olarak hayata geçti. Türkiye şirketin bölgesel bir aktarma merkezi oldu. Yeni hizmetlerle müşteriye önemli oranda maliyet avantajı da sağlandı. Tüm bu gelişmeler şirkete çok sayıda yeni müşteri de kazandırdı.
Kavcı, “Piyasanın zor zamanlarında iyi hizmet veren firmalar rekabette büyük avantaj sağlıyor. Müşteri sayımızda da çok ciddi artış oldu” dedi. Parsiyel dağıtım ağını da güçlendiren şirket, Ortadoğu ve Rusya pazarında büyürken, Avrupa tarafında ise servis noktaları ve aktarma merkezlerinin sayılarını artırdı.
2018'de büyük yatırımlar yolda
Bu yıl da yatırımların hız kesmeden süreceğini belirten Kavcı, “2018'den umutluyuz. Müşteri memnuniyeti çok yüksek. 2018'de yüzde 35 büyüme bekliyoruz. Bu yıl için en büyük hedefimiz müşterinin ürettiği andan başlayıp depolama ve kapıya teslimine kadar tüm süreçlerde olmak. Türkiye'de her bölgeye ulaşmak istiyoruz. Yurtiçinde şubeleşmeye ağırlık verdik. Anadolu'da bu yıl 2 yeni şube açacağız. Manisa'da 38 bin metrekarelik yeni bir depoyu daha hizmete alıyoruz. Bursa bölgemiz çok hızlı ilerliyor. Bursa'da da depo yatırımımız olacak. Uzakdoğu'dan gelen mallar için bir aktarma merkezi planlıyoruz. Yurtiçi dağıtım için Anadolu'da terminaller açacağız” ifadelerini kullandı.
‘Türkiye'de kazandığımızı Türkiye'de harcıyoruz'
DHL'nin Türkiye'ye hep pozitif baktığını vurgulayan Kavcı, “DHL her koşulda Türkiye ekonomisine katkı sağlamak için yatırımlarını sürdürüyor. Buradan kazandığını yine buraya harcıyor. Yeni yatırımlar yapıyoruz. Yeni istihdamlar açıyoruz. Kazanılan bir para yurtdışına kaynak olarak gönderilmiyor. Personel yatırımlarımız ve diğer yatırımlarımız aralıksız sürüyor. Her şeyi ile kurumsal, müşterisine destek olan, sonuç odaklı, maliyet avantajlı bir şirketiz. Türkiye'de sadece Türk personel ile çalışıyoruz. Tüm çalışanlarımızın hakları tamamen güvence altında” dedi.
‘İpekyolu'nda Türkiye'yi merkez yapmak istiyoruz'
İpekyolu projesine DHL'nin büyük katkı sağladığını hatırlatan Kavcı, “Çin'i Avrupa'ya bağlayan projeler var. Orada da Türkiye'nin yeni yatırım ve merkez üssü olması için çalışmalar yürütülüyor. Bu projeyi ilk başlatan DHL oldu. Çin'den alınan bir konteynerin Gürcistan'dan trenyolu ile Türkiye'ye gelmesi ve bunların İstanbul ve çevresindeki merkeze toplanıp Avrupa'ya dağıtılması üzerinde çalışıyoruz. Bu da 2018'in sonuna doğru ancak netleşecek bir proje. Bu konuda çalışmalarımız sürüyor” diye konuştu.
Aysel YÜCEL / DÜNYA
Kaynak:
ulasimonline.com
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Faaliyet Raporları
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
UTİKAD ÜYELİK
UTİKAD Üyelik Kazanımları
UTİKAD Üyelik Başvurusu
UTİKAD Üye Listesi
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenler
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans