utikad@utikad.org.tr
+90 212 663 08 85 / +90 530 960 84 24
ENGLISH
MENÜ
Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmet Üretenleri Derneği
ENGLISH
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
Faaliyet Raporları
UTİKAD ÜYELİK
Üyelik Başvurusu
Üyelik Kazanımları
Üye Listesi
İş Birlikleri
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenleri
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
İLETİŞİM
Anasayfa
/
Sektörel
/
Sektör Haberleri
/
Üye Şirketlerden
/
DHL EXPRESS TÜRKİYE'NİN TAPA SERTİFİKASYON SÜRECİ TAMAMLANDI
DHL EXPRESS TÜRKİYE'NİN TAPA SERTİFİKASYON SÜRECİ TAMAMLANDI
Yıl Seçiniz
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
08.01.2018
DHL Express'in Türkiye'deki tüm operasyonel hizmet merkezlerinin en yüksek güvenlik standartlarını temsil eden TAPA sertifikasyon süreci tamamlandı. DHL Express Türkiye, tüm hizmet noktalarında TAPA sertifikalı ilk ve tek şirket oldu.
Dünyanın önde gelen uluslararası hızlı hava taşımacılığı şirketi DHL Express, gönderilerin güvenliğinde taviz vermeden sunduğu hızlı hizmeti teyit eden TAPA sertifikasyon sürecini tüm operasyonel hizmet noktalarında tamamlayarak yeni bir ilke imza attı.
Bağımsız kurumlar tarafından yapılan denetimler sonucunda sağlanan TAPA sertifikalarının ilkini İstanbul'daki bir hizmet merkezi için 2006 yılında alan DHL Express, diğer merkezlerinde de yoğun bir çalışma süreci yürüterek tüm hizmet noktalarında TAPA sertifikası sahibi olan ilk ve tek uluslararası hava taşımacılık şirketi oldu. Böylece globaldeki TAPA sertifikalı hizmet merkezi sayısı 295'e ulaşan DHL Express, dünyada da en çok TAPA sertifikası bulunduran lojistik şirketi olarak öne çıktı.
DHL Express Türkiye Operasyon'dan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Mustafa Tonguç, konuya ilişkin değerlendirmesinde, “Türkiye'de 36 yıla varan deneyimimiz ve pazar lideri konumumuzla elde ettiğimiz başarılarda müşteri odaklı çalışma kültürüyle sunduğumuz hizmetler önemli yere sahip. Müşteri memnuniyetinde en önemli unsurlardan biri de gönderilerin güvenliği konusundaki başarılı çalışmalarımız. Türkiye'deki tüm operasyonel hizmet merkezlerimiz için tamamlanan TAPA sertifikasyon süreciyle birlikte bu konuda önemli bir eşiği geride bırakıyoruz. Elde ettiğimiz bu başarı, global ağımızda en üst düzeyde güvenlik uygulamalarının mevcut olduğunu ve güvenilir bir iş ortağı olduğumuzu açıkça ortaya koyuyor. Müşterilerimizin hem hızlı hem de güvenli şekilde taşınmasını istedikleri gönderileri için DHL Express'e güvenmeye devam etmesi için elimizden geleni önümüzdeki dönemde de yapmayı sürdüreceğiz” diye konuştu.
Kaynak:
ulasimonline.com
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Faaliyet Raporları
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
UTİKAD ÜYELİK
UTİKAD Üyelik Kazanımları
UTİKAD Üyelik Başvurusu
UTİKAD Üye Listesi
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenler
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans