utikad@utikad.org.tr
+90 212 663 08 85 / +90 530 960 84 24
ENGLISH
MENÜ
Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmet Üretenleri Derneği
ENGLISH
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
Faaliyet Raporları
UTİKAD ÜYELİK
Üyelik Başvurusu
Üyelik Kazanımları
Üye Listesi
İş Birlikleri
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenleri
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
İLETİŞİM
Anasayfa
/
Sektörel
/
Sektör Haberleri
/
Üye Şirketlerden
/
MÜŞTERİ DENEYİMİNDE EN İYİ LOJİSTİK MARKASI SEÇİLDİ
MÜŞTERİ DENEYİMİNDE EN İYİ LOJİSTİK MARKASI SEÇİLDİ
Yıl Seçiniz
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
13.03.2019
UPS, üst üste 3. yıl, Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülü'nün sahibi oldu.
UPS
, Türkiye'de lojistik sektöründe en iyi müşteri deneyimini sunarak, üst üste 3. yıl, Türkiye'nin en büyük müşteri geri bildirim platformu olan sikayetvar.com tarafından verilen
Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülü
‘nün sahibi oldu. Ödül, 8 Mart'ta Ankara'da Bilkent Otel ve Konferans Merkezi'nde düzenlenen bir törenle verildi.
UPS
Türkiye Genel Müdürü Burak Kılıç, konuşmasında şu ifadelere yer verdi:
“İşletmeler, özellikle de mikro ve küçük işletmeler, büyümelerine yardımcı olmak için güvenilir ortaklara ihtiyaç duyuyor. Türkiye'de şirketlere büyüme ve ihracat fırsatlarından faydalanma araçlarını sunarken, mükemmel bir müşteri deneyimi sağlamak bizim için öncelikli bir konu. Şikayetvar.com'un Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülü'nü üçüncü kez kazanmış olmamız, çabalarımızın işe yaradığının bir göstergesi. Müşterilerimizi dinlemeye ve akıllı küresel lojistik ağımızı kullanarak işlerini geliştirmelerine yardımcı olmaya devam edeceğiz.”
Şikayetvar.com'un Mükemmel Müşteri Deneyimi Ödüllerinin kazananlarını seçerken kullandığı kriterler arasında platformdaki geri bildirimlere yansıyan müşteri memnuniyeti, müşteri geri bildirimlerine verilen yanıtların hızı, müşterilerden gelen teşekkür notları ve bir tüketici deneyim puanlama anketi bulunuyor.
Dünyanın en iyi bilinen markalarından biri olan UPS, dünya çapında 220'den fazla ülkede ve bölgede faaliyet göstermekte ve son yıllarda küresel ticaretin etkinleştirilmesinde genişleyen rolü sayesinde geniş kitlelerce tanınıyor. UPS, 2019 Fortune dergisi tarafından Dünyanın En Beğenilen Şirketleri sıralamasında teslimat sektöründe birinci sırada yer aldı. Bunun yanında, en iyi kuryelere ve sektördeki en iyi hizmetlere sahip olduğundan birden fazla üçüncü taraf anket grubu tarafından yapılan sıralamalarda da üst sıralarda yer alıyor.
Kaynak:
lojiyol.com
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Faaliyet Raporları
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
UTİKAD ÜYELİK
UTİKAD Üyelik Kazanımları
UTİKAD Üyelik Başvurusu
UTİKAD Üye Listesi
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenler
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans