utikad@utikad.org.tr
+90 212 663 08 85 / +90 530 960 84 24
ENGLISH
MENÜ
Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmet Üretenleri Derneği
ENGLISH
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
Faaliyet Raporları
UTİKAD ÜYELİK
Üyelik Başvurusu
Üyelik Kazanımları
Üye Listesi
İş Birlikleri
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenleri
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
İLETİŞİM
Anasayfa
/
Sektörel
/
Sektör Haberleri
/
Dünyadan
/
RUS ŞİRKETTEN BAKÜ-TİFLİS-KARS DEMİRYOLU İLE 250 BİN TONLUK SEVKİYAT
RUS ŞİRKETTEN BAKÜ-TİFLİS-KARS DEMİRYOLU İLE 250 BİN TONLUK SEVKİYAT
Yıl Seçiniz
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
13.08.2018
Rus Magnitogorsk şirketi, Bakü-Tiflis-Kars demiryolu hattı üzerinden Türkiye'ye yılda 250 bin ton metal ürünü sevkiyatı yapmayı planladığını açıkladı. Şirket, deneme amaçlı bu güzergah üzerinden 17 günde 120 ton metal ürünü sevkiyatı gerçekleştirdi.
MMK şirketinden yapılan açıklamada, Türkiye'ye, Bakü-Tiflis-Kars demiryolu hattı üzerinden metal sevkiyatının planlandığı belirtildi.
Açıklamada "Şimdilik Azerbeycanlı operatör ADY Express ile bu güzergâh üzerinden yılda 250 bin metal ürünü veya Türkiye'nin sıcak çekilmiş kangal demir ihtiyacının 3'te birinin sağlanması olasılığı üzerinde çalışılıyor" ifadeleri kullanıldı.
SEVKİYAT SÜRESİ 1 AYDAN 17 GÜNE İNDİ
Açıklamaya göre, şirket tarafından Türkiye'ye halihazırda Magnitogorsk-Bakü-Tiflis-Kars demiryolu üzerinden deneme amaçlı 4 konteyner içerisinde 120 tonluk bir parti metal ürünü gönderildi.
Sevkiyat sırasında 5.000 kilometrelik yol 17 günde tamamlandı. Şimdiye kadar ise sevkiyatlar Novorossiysk limanı üzerinden deniz yoluyla yapılıyordu ve sevkiyat 1 ay sürüyordu.
Açıklamada sevkiyat şekillerinin arttırılmasının risklerin azaltılmasına, metalin özelliklerinin korunmasına, yol masraflarının düşürülmesine ve Ortadoğu, Avrupa ve Afrika'ya sevkiyat imkânlarını arttırdığı belirtildi.
Sputnik
Kaynak:
lojiport.com
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Faaliyet Raporları
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
UTİKAD ÜYELİK
UTİKAD Üyelik Kazanımları
UTİKAD Üyelik Başvurusu
UTİKAD Üye Listesi
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenler
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans