utikad@utikad.org.tr
+90 212 663 08 85 / +90 530 960 84 24
ENGLISH
MENÜ
Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmet Üretenleri Derneği
ENGLISH
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
Faaliyet Raporları
UTİKAD ÜYELİK
Üyelik Başvurusu
Üyelik Kazanımları
Üye Listesi
İş Birlikleri
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenleri
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
İLETİŞİM
Anasayfa
/
Sektörel
/
Sektör Haberleri
/
Dünyadan
/
RUSYA, DÜNYANIN EN BÜYÜK KARGO UÇAĞINI YAPACAK
RUSYA, DÜNYANIN EN BÜYÜK KARGO UÇAĞINI YAPACAK
Yıl Seçiniz
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
07.08.2018
Rusya, Sovyetler Birliği döneminde geliştirilen 120 ton kargo taşıma kapasiteli Antonov An-124 Ruslan uçağının yerini alacak dünyanın en büyük kargo uçağını inşa etmeye hazırlanıyor.
Rusya, Sovyetler Birliği döneminde geliştirilen Antonov An-124 Ruslan uçağının yerini alacak dünyanın en büyük kargo uçağını inşa etmeye hazırlanıyor.
Rusya Başbakan Yardımcısı Yuri Borisov'a göre, Rusya, Antonov An-124 Ruslan uçağının yerine dünyanın en büyük kargo uçağını inşa edecek. 2027'ye kadar uygulanması planlanan devlet silahlanma programı çerçevesindeki projeye, bu zaman dilimi içerisinde başlanacak.
Yeni uçak modern ihtiyaçlara göre uyarlanacak ve başka bir isim altında çıkacak.
Moskova'dan haziran ayında hala dünyanın en büyük kargo uçaklarından olan Antonov An-124 uçağının üretimine devam edileceği açıklaması gelmişti. Bu uçak ilk olarak 1946'da Rusya'ya ait olan ancak daha sonra Ukrayna'ya geçen Novosibirsk kentindeki Antonov Tasarım Bürosu tarafından inşa edilmişti.
Ukrayna uçağın fikir hakkının kendisinde olduğunu ileri sürerken, Rusya uçağın haklarının kendinde olduğunu belirtiyor.
Analistlerse Rusya'nın uçağı yenileme kapasitesi olduğunu, ancak uçağın ya ciddi ölçüde modifiye edilmesi ya da tamamen yeni bir uçak yapılması gerektiğini ifade ediyor.
Rus askeri pilot Vladimir Popov, Sputnik'e yaptığı açıklamada, Sovyet döneminde gerekli teknolojilerin ilgili kuruluşlara aktarılması ve Rusya'nın üretim hakkı olmasına rağmen Antonov Tasarım Bürosu'nun uçağın inşasını önlemek için elinden geleni yaptığını belirtti.
Antonov-124 uçağı, 10 bin metre yükseklikte 4.500 kilometre uzaklığa 120 ton kargo taşıyabiliyor. İlk uçuşunu Aralık 1982'de yapan uçak, Ocak 1986'da hizmete girdi. 36 metre uzunlukta ve 4.4 metre genişlikteki uçak, 60 santigrat derecenin altında, 45 derecenin üstünde faaliyet gösterebiliyor.
Kaynak:
lojiport.com
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Faaliyet Raporları
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
UTİKAD ÜYELİK
UTİKAD Üyelik Kazanımları
UTİKAD Üyelik Başvurusu
UTİKAD Üye Listesi
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenler
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans