utikad@utikad.org.tr
+90 212 663 08 85 / +90 530 960 84 24
ENGLISH
MENÜ
Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmet Üretenleri Derneği
ENGLISH
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
Faaliyet Raporları
UTİKAD ÜYELİK
Üyelik Başvurusu
Üyelik Kazanımları
Üye Listesi
İş Birlikleri
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenleri
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
İLETİŞİM
Anasayfa
/
Sektörel
/
Sektör Haberleri
/
E-Ticaret ve E-İhracat
/
TÜKETİCİ E-TİCARETTE YENİ ÇÖZÜMLER BEKLİYOR
TÜKETİCİ E-TİCARETTE YENİ ÇÖZÜMLER BEKLİYOR
Yıl Seçiniz
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
08.01.2018
ETİD Yönetim Kurulu Başkanı Ekmekçi, e-ticaret sektöründe yaşanan büyümeyle birlikte tüketicinin artık yeni çözümler beklediğini dile getirdi.
Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği (ETİD) Yönetim Kurulu Başkanı Emre Ekmekçi, e-ticaret sektöründe güzel bir büyüme yaşandığını, 2017 büyümesinin sektörün potansiyeli göz önünde bulundurulduğunda Türkiye ekonomisinin üzerinde olacağını söyledi.
Ekmekçi, e-ticaretin geleneksel olarak Türkiye'de yıllık yüzde 35 civarında büyüdüğünü ifade ederek, şunları kaydetti:
"Bu yıl yüzde 35'lik büyümeleri bulamayabiliriz ama büyüme devam ediyor. Yıl sonu itibarıyla yüzde 25'lerde bir büyüme bekliyoruz. Büyümedeki bu gerileme kötü bir şey değil, sektörün belirli noktalarda doyuma ulaştığı anlamına geliyor. Aynı zamanda tüketicinin artık daha yeni çözümler beklediğini de gösteriyor. 2017'ye girerken sektör zaten iyi noktadaydı. Yıl içinde heyecan verici yenilik ve hizmet kalitesi olmadı. Sektör, 2018'de ise 2017'den ders alarak tüketiciye sunduğu hizmetin kalitesini artırmalı, ürün gamını çeşitlendirmeli. Sektör, 2018'e fark yaratarak girmek istiyor."
"İhtiyaçları karşılayan bir sistem kurgulanmalı"
Emre Ekmekçi, kampanyalar ve "Black Friday" gibi günlerin tüketicinin online alışverişe alışması için önemli olduğunu, bu gibi kampanyalı günler ya da indirim günlerinin Türkiye'de zamanla daha da sağlıklı işleyeceğini ifade ederek, şunları kaydetti:
"Tüketiciye aynı şeyleri yaparak büyümeleri getiremeyiz. 2018'de sektör yeni modellerle büyüyecek. Tüketici her zaman bizim bir adım önümüzde. Sektör olarak her zaman onun isteklerine cevap vermemiz lazım. 2018'de daha yeni iş modelleriyle, özel günleri daha iyi planlayarak, daha fazla müşterinin daha sık alışveriş yapmasını sağlamamız lazım. e-ticareti, tüketicinin ihtiyaçlarını karşılayan bir sistem olarak kurgulamalıyız. 2018'de buna kafa yoracağız."
Kaynak:
dunya.com
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Faaliyet Raporları
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
UTİKAD ÜYELİK
UTİKAD Üyelik Kazanımları
UTİKAD Üyelik Başvurusu
UTİKAD Üye Listesi
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenler
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans