utikad@utikad.org.tr
+90 212 663 08 85 / +90 530 960 84 24
ENGLISH
MENÜ
Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmet Üretenleri Derneği
ENGLISH
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
Faaliyet Raporları
UTİKAD ÜYELİK
Üyelik Başvurusu
Üyelik Kazanımları
Üye Listesi
İş Birlikleri
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenleri
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
İLETİŞİM
Anasayfa
/
Sektörel
/
Duyurular
/
Karayolu
/
2024 Yılına Ait UBAK İzin Belgelerinin Alımı
2024 Yılına Ait UBAK İzin Belgelerinin Alımı
Yıl Seçiniz
2025
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
Sayı: 2023/848
Tarih: 01.12.2023
Sayın Üyemiz,
T.C. Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Ulaştırma Hizmetleri Düzenleme Genel Müdürlüğü tarafından "Takas İşlemlerini Müteakip 2024 Yılı UBAK İzin Belgesi Tahsis ve Ödeme Listesi" konulu bir duyuru yapılmıştır.
Yapılan duyuruda 2024 yılına ait UBAK İzin Belgesini almaya hak kazanan firmaların,
https://uhdgm.uab.gov.tr/
internet sitesinde yayınlanan listedeki belge numaralarının karşısında belirtilen ödeme numaraları ile Ziraat Bankası şubelerinden, internet bankacılığı işlemlerinden ve ATM'lerinden veya Vakıflar Bankası şubelerinden 1 Aralık 2023-14 Aralık 2023 tarihleri arasında (10 iş günü içerisinde) ücretlerini yatırmaları halinde belgelerini teslim alabilecekleri belirtilmiştir.
Belge almaya hak kazanıp 14 Aralık 2023 tarihine kadar UBAK İzin Belgelerine ilişkin ücretleri yatırmayan firmaların haklarını kaybetmiş sayılacakları bildirilmiştir.
Belgelerini teslim almaya gelecek firmaların "Teslim Tutanağı"nı doldurarak, Bakanlıkça oluşturulacak randevu listelerine göre (Ödeme bitiş tarihinden sonra yayınlanacaktır.) belgeleri almaya gelmelerinin işlemlerin hızlandırılması açısından önem arz ettiği, randevu listelerinin ödeme zamanı esas alınarak oluşturulacağı belirtilmiştir.
Söz konusu duyuruyu ve 2024 yılı UBAK İzin Belgesi teslim tutanağını ekte bilgilerinize sunar, işlerinizde başarılar dileriz.
Duyuru için tıklayınız
2024 yılı UBAK İzin Belgesi teslim tutanağı için tıklayınız
UTİKAD
ULUSLARARASI TAŞIMACILIK VE
LOJİSTİK HİZMET ÜRETENLERİ DERNEĞİ
Alperen GÜLER
Genel Müdür
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Faaliyet Raporları
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
UTİKAD ÜYELİK
UTİKAD Üyelik Kazanımları
UTİKAD Üyelik Başvurusu
UTİKAD Üye Listesi
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenler
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans