Anasayfa / Sektörel / Duyurular / Posta / Hızlı Kargo / Posta Sektörüne İlişkin Yetkilendirme Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik

Posta Sektörüne İlişkin Yetkilendirme Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik

Sayı: 2025/208
Tarih: 08.03.2025
Sayın Üyemiz,

8 Mart 2025 tarihli ve 32835 sayılı Resmi Gazete’de "Posta Sektörüne İlişkin Yetkilendirme Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik" yayınlanmıştır.

Yayınlanan yönetmelik ile "Tanımlar", "Genel ilkeler", "Yetkilendirme başvuru şartları", "Yetki belgesi başvuru süreci", "Yetki belgesinin kapsamı ve şekli", "Yetki belgesinin yenilenmesi", "Hizmet sağlayıcılarının hak ve yükümlülükleri", "Yetkilendirmede geçiş süreci", "Uygulama birliğinin sağlanabilmesi" başlıklarında değişiklikler yapılmıştır.

Söz konusu değişiklik yönetmeliğini ve yönetmelik değişikliklerine ilişkin karşılaştırma tablosunu ekte bilgilerinize sunar, işlerinizde başarılar dileriz.
UTIKAD
ULUSLARARASI TAŞIMACILIK VE
LOJİSTİK HİZMET ÜRETENLERİ DERNEĞİ



Alperen GÜLER
Genel Müdür