Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’in bu yıl sekizincisini yayınladığı araştırmada Yurtiçi Kargo, “Türkiye’nin En Değerli İlk 100 Markası” arasında yer aldı.
1982 yılından bu yana Türkiye’nin ve Dünya’nın her yanına gönderi yapan ilk Türk Kargo Şirketi Yurtiçi Kargo, uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’ın 2014 yılı için gerçekleştirdiği araştırmada, “Türkiye’nin En Değerli İlk 100 Markası” arasında yer alan tek kargo şirketi oldu.
Kurumlar açısından önemli bir itibar göstergesi olan ve Türkiye’nin en değerli 100 markasının açıklandığı söz konusu araştırmada Yurtiçi Kargo, Türk banka ve finans markalarından sonra, 57. sırada yerini aldı.
Araştırmayı gerçekleştiren Brand Finance’in Üst Yöneticisi (CEO) David Haigh, son yıllarda önemli ekonomik gelişmeler kaydeden Türkiye açısından kalıcı ve sürdürülebilir rekabet üstünlüğü sağlayacak stratejilerin hayata geçirilmesinin gittikçe önem kazanan bir konu olduğunu; araştırmanın finansal verilerinde önceliğin ise Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) mali tablo gönderen şirketlere verildiğini, konsolide mali tablolardan da faydalanıldığını belirtti.
Kaynak: Lojistik News