Anasayfa / Sektörel / Sektör Haberleri / Gümrük / GÜMRÜK VE TİCARET BAKANLIĞI ANTREPO ŞİKÂYET HATTI KURDU

GÜMRÜK VE TİCARET BAKANLIĞI ANTREPO ŞİKÂYET HATTI KURDU

GÜMRÜK VE TİCARET BAKANLIĞI ANTREPO ŞİKÂYET HATTI KURDU06.01.2015
Antrepolarda bugüne kadar yetkilendirilmiş gümrük müşavirleri tarafından gerçekleştirilen tespit işlemleri, Bakanlığımızca yapılan yeni düzenleme ile yetkilendirilmiş gümrük müşavirleri ve gümrük memurları tarafından müştereken yerine getirilecektir.
 
İşlemlerin yapılması sırasında işletici, kullanıcı ya da ilgili diğer kişilerin karşılaşacağı sorunların hızlı bir şekilde çözümü esas alınmıştır.
 
Antrepolar konusundaki yeni düzenlemeler sonrasında, işlemlerin mevzuata uygun şekilde aksamadan yürütülmesini sağlamak amacıyla, yeni bir şikâyet hattı oluşturulmuştur. Antrepolarla ilgili şikâyetlerin Bakanlığımıza bildirimi Türkiye'nin her yerinden 444 8 482 no’lu çağrı merkezi aracılığıyla gerçekleştirilebilir.
 
Ayrıca bu çerçevede bölge müdürlüklerimiz bünyesinde “Antrepo Şikâyet Hatları” oluşturulmuş olup, şikâyetlerin bu yolla Bakanlığımıza iletilmesi mümkündür.

Kaynak: Gümrük ve Ticaret Bakanlığı