Pegasus’un Mart ayında gerçekleştirdiği bahar kampanyası
A Awards Açıkhava Reklamları Yarışması’nda üç ödül birden kazandı.
Pegasus’un havaların ısınmaya başladığı bahar aylarında
tatil fırsatlarını değerlendirmek isteyenlere yönelik düzenlediği Bahar
Kampanyası, A Awards Açıkhava Reklamları Yarışması’nda, Clear Channel Sektör
Kategorisi En iyi Ulaşım/Turizm reklamı ödülü, Karma Özel Uygulama Kategorisi
Ödülü ile Medya Pano Poster Kategorisi Başarı Belgesi olmak üzere 3 ödül
kazandı.
Roma’da ve Ege bölgesinde çekilen 2 ayrı reklam filminin
yanı sıra radyo spotları ve açıkhava reklamlarıyla geniş kitlelere ulaşan
kampanyanın açık hava reklamları A Awards Açıkhava Reklamları Yarışması’nda,
Clear Channel Sektör Kategorisi En iyi Ulaşım/Turizm reklamı ödülü, Karma Özel
Uygulama Kategorisi Ödülü ile Medya Pano Poster Kategorisi Başarı Belgesi olmak
üzere 3 ödül kazandı.
Pegasus’un kampanyası misafirlere her yıl bahar aylarında
yapılması planlanan ancak ertelenen yurt içi ve yurt dışı seyahatlerini bu yıl
ertelemeden yeni yerler keşfederek hayatı dolu dolu yaşamalarını hatırlattı.
Uygun fiyat politikasıyla müşterilerine daha çok ve sık seyahat etmeleri için
imkân, ilham ve seçenekler sunan, seyahatlerini A’dan Z’ye planlamaları için de
pek çok hizmetten yararlanma olanağı sağlayan Pegasus, yeni kampanyasıyla
müşterilerini kış rehavetinden kurtulup, seyahat etmeye davet etti.
Pegasus Hava Yolları, Bahar Kampanyasında olduğu gibi tüm
medya satın alma işlerini Vizeum, creative çalışmalarını ise Rafineri ile
yürütüyor.
Kaynak: lojiport.com