Sürat Kargo, A.L.F.A. Awards’ta kargo sektöründe “Müşteri
Deneyimini En İyi Yöneten Marka” ödülünü aldı.
Marketing Türkiye tarafından 23 Mayıs Pazartesi günü
İstanbul SALT Galata’daki Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi’nin ardından gerçekleştirilen
A.L.F.A. Awards ile 25 sektördeki 25 markaya ödül verildi.
Yerli kargo firması Sürat Kargo, sikayetvar.com’daki
gerçek şikayetleri baz alan ve araştırma metodolojisi Method Research Company
tarafından geliştirilen “A.L.F.A. Awards”ta kargo sektöründe birinci olarak
“Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Marka” ödülüne lâyık görüldü.
Sikayetvar.com’un şikayetçi müşterilere yönelik hazırladığı anket ile Müşteri
Deneyimi Endeksi’nin oluşturulması sonucu “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten
Markalar” belirlendi. A.L.F.A. Awards’ta markaların Müşteri Deneyim Endeksi baz
alınarak 200 puan üzerinden ölçümlenerek ilk 100 puanda şikayet yönetiminin
belirlenmesiyle Sürat Kargo, irtibat hızı şikayet süreci, çözüm süreci,
sonuçtan memnuniyet ve teşekkür oranı parametrelerinden alınan ortalama ile
sektöründe birinciliği kazandı. Ödül Kaynak Holding Yönetim Kurulu Üyesi
Hüseyin Yaşar tarafından alındı.
Kaynak: lojiport.com