Anasayfa / Sektörel / Sektör Haberleri / Üye Şirketlerden / DHL EXPRESS TÜRKİYE PAZARINDA UZUN VADEDE BÜYÜMEK İSTİYOR

DHL EXPRESS TÜRKİYE PAZARINDA UZUN VADEDE BÜYÜMEK İSTİYOR

DHL EXPRESS TÜRKİYE PAZARINDA UZUN VADEDE BÜYÜMEK İSTİYOR17.10.2016

DHL Express Türkiye’deki mevcut sorunlara rağmen uzun vadeli planlarıyla uyumlu olarak, bu pazardaki kapasitesini arttırdı.

DHL Express Türkiye Genel Müdürü Markus Reckling, Ağustos ayında Türkiye’ye sundukları kapasiteyi, ek olarak koydukları A300 uçuşları ile arttırdıklarını açıkladı.

Yapılan bu eklemeyle DHL Express’in Türkiye’ye sunduğu kapasite %30, Sabiha Gökçen’e sunduğu kapasite ise %140 artmış oldu.

A300 haftada üç uçuş gerçekleştirecek ve bu uçuşlar IST-SAW-LEJ rotasyonu ile yapılacak.

Ek olarak bir 737’de haftada iki kez uçmaya devam edecek. 2015’teki ilk uçuştan bu yana, geçtiğimiz Ağustosa kadar bu beş uçuş yalnızca B737 ile yapılıyordu.

Bu 5 uçuşun dışında DHL Express, haftada 6 kez olmak üzere Atatürk’e uçmaya devam ediyor. Sabiha uçuşları ilk kez DHL’in şehrin doğu yakasına verdiği hizmeti geliştirmek üzere kurulmuştu.

DHL Express’in Türkiye pazarındaki büyümesi terörist saldırılar, başarısız darbe girişimi ve Rusya gerginlikleri yüzünden yavaşlamış olsa da 2015’e kıyasla büyüme devam ediyor. Bu büyümenin başlıca sebepleri ise tekstil ve otomotiv taşımaları görünmekte.

Reckling’e göre sunulan bu ekstra kapasite sadece büyümeyi beslemekle kalmıyor, DHL’in Türkiye pazarına olan inancını göstermesi açısından da önem arz ediyor.

Kaynak: havakargoturkiye.com