Proje ve ağır
yük taşımacılığında enerji ve inşaat sektöründeki projelere yoğunlaştıklarını
belirten Batu International Logistics Yönetim Kurulu Başkanı Taner Ankara,
“Ülkemizde gerçekleşen büyük çaplı yatırımlar, proje lojistiği sektörünü de
hareketlendiriyor. Proje lojistiğinin Türkiye lojistik sektörü içindeki payı ’a
ulaştı. Batu International Logistics olarak, enerji ve inşaat sektöründeki
yatırımları takip ederek büyüme hedeflerimize uygun yatırımlar yapacağız” dedi.
Batu
International Logistics Yönetim Kurulu Başkanı Taner Ankara, proje ve enerji
lojistiği alanında konusunda eğitimli, uzman ve sertifika sahibi bir ekiple
araç tedariki, vinç ve lashing başta olmak üzere, tüm hizmetleri eksiksiz bir
şekilde verdiklerini söylüyor. Ankara; “Taşıdığımız yüklerin normal yüklere
oranla oldukça ağır olması nedeniyle önceliğimiz her zaman iş güvenliği oluyor.
Aynı zamanda büyük taşımalarda çevreye verilecek zararı da en aza indirecek
hesaplamalar yaparak operasyonlarımızı gerçekleştiriyoruz. Kullandığımız
ekipmanlar, AB standartlarında test edilmiş, sertifikaya sahiptir. Tüm ekipman
kontrolleri resmi kurumlar tarafından yapılmıştır. Taşımaların
gerçekleştirileceği güzergâhlar, uzman mühendis ekibimiz tarafından en ince
ayrıntısına kadar hesaplanmaktadır. Proje taşımacılığında tüm personelimiz
alanında deneyimli ve sertifika sahibidir. Bütün bu unsurlar bir araya
geldiğinde başarıyı yakalamak daha kolay oluyor diyebiliriz” diyor.
ŞANGAY’DAN
KONYA’YA 65 LOWBEDLİK TAŞIMA
Büyük üretim
tesislerinin inşa aşamalarındaki proje taşımalarında yer aldıklarını vurgulayan
Ankara, yoğun olarak hizmet sundukları sektörleri ise inşaat ve enerji olarak
açıklıyor. Proje ve ağır yük taşımacılığında daha çok yurtiçindeki projelere
odaklandıklarını belirten Ankara, ayrıca Ortadoğu ve Türki Cumhuriyetlerde
partner olarak hizmet verdikleri projelerin de bulunduğunu aktarıyor.
Proje ve ağır
yük taşımacılığında gerçekleştirdikleri en büyük projenin, Şanghay-Konya
hattındaki 65 adet lowbedlik taşıma olduğunu anlatan Taner Ankara, “Konya’da
kişisel bakım ve ev ürünlerinin üretileceği fabrikanın makinelerini ilk olarak
Şanghay’dan Gebze’ye denizyolu ile getirdik. Daha sonra yükleri buradan 65 adet
lowbed araçla Konya’ya 6 günde taşıyarak operasyonu başarıyla tamamladık.
Taşıma öncesinde mühendislerimiz tarafından geçiş yapılacak güzergâhlar ile
ilgili 129 noktanın tek tek analizleri yapıldı ve proje başarıyla tamamlandı”
diyor.
PROJE
LOJİSTİĞİNİN PAYI ’A ULAŞTI
Proje ve ağır
yük taşımacılığı operasyonlarının yaptıkları toplam taşımalar içinde %3’lük bir
paya sahip olduğunu vurgulayan Ankara, sözlerini şöyle sürdürüyor: “Batu
International Logistics olarak tüm taşıma modlarında hizmet veriyoruz. Bu
açıdan baktığımızda bunun iyi bir oran olduğunu düşünmekteyiz. Önümüzdeki
süreçte ağırlıklı olarak enerji ve inşaat sektörlerine hizmet vermeye devam
edeceğiz. Ülkemizde gerçekleşen büyük çaplı yatırımlar, proje lojistiği
sektörünü de hareketlendiriyor. Proje lojistiğinin Türkiye lojistik sektörü
içindeki payı ’a ulaştı. Batu International Logistics olarak, yatırımları takip
ederek büyüme hedeflerimize uygun yatırımlar yapacağız. 2016 yılı için
belirlediğimiz hedeflere ulaştık. 2017 yılı sonunda da hedeflerimize
ulaşacağımızı düşünüyoruz.”
Kaynak: lojistikhatti.com