DKV Türkiye
Satış Müdürü Deniz Çokcoş Sezer, “Dijitalleşme özellikle son yıllarda kar
marjlarının daraldığı lojistik sektörü için büyük bir fırsat barındırıyor.”
diyor.
2016 yılında,
bir önceki yıla göre yüzde 8 büyüyerek, 6.3 milyar avroluk satış rakamına
ulaşmayı başaran DKV Euro Service, 2020 yılına kadar satış rakamını ikiye
katlamayı hedefliyor.
DKV olarak
sundukları katma değerli hizmetleri teknoloji yardımıyla tek merkezden
yönettiklerine dikkat çeken DKV Euro Service Türkiye Satış Müdürü Deniz Çokcoş
Sezer, “Dijitalleşme özellikle son yıllarda kar marjlarının daraldığı lojistik
sektörü için büyük bir fırsat barındırıyor. Günümüzde zaman kendi başına bir
maliyet kalemi. Sunduğunuz hizmet ile müşterinize ayrıca zaman
kazandırabiliyorsanız, onların pazarda avantajlı konuma gelmesine katkıda
bulunuyorsunuz demektir. DKV müşterileri onlara sunulan hizmetleri bir web arayüzü
ile izleyebiliyor ve yönetebiliyorlar. Ofislerinden yolda seyir halindeki
filolarını rahatlıkla takip edebiliyor, güzergah üzerinde ihtiyaç duyulabilecek
bilgilere erişebiliyor, otoyol hesaplama uygulaması sayesinde maliyet
analizlerini rahatlıkla yapabiliyorlar. Hizmet kalitemizi daima en üst seviyede
tutabilmek üzere DKV olarak teknolojiye daimi olarak yatırım yapıyoruz. Sadece
2016’da, tüm Avrupa’da çoğu teknolojik birimlerde çalışmak üzere 200 kişiyi
istihdam ettik” dedi.” dedi.
Avrupa ve
Rusya otoyollarında, markadan bağımsız 60.000 kabul noktası ile otoyol ve
akaryakıt kartları pazar lideri DKV Euro Service, 6.3 milyar avroluk satış ile
2016 yılını yine bir tarihi başarıyla kapattı. 80 yıllık şirket tarihindeki
ikinci kez en başarılı yılını geçiren DKV Euro Service, bir önceki yıla göre
yüzde 8’lik bir büyüme kaydetti. DKV 2020’de satış rakamını ikiye katlamayı
hedefliyor.
İtalya ve
Fransa gibi Avrupa’daki gelişmiş pazarlarda da hem akaryakıt hem de otoyol
ödemelerinde dikey olarak büyümeye devam ettiklerini belirten DKV Euro Service
Türkiye Satış Müdürü Deniz Çokcoş Sezer, “2016’da sadece Avrupa’da 5.000 yeni
akaryakıt dolum istasyonunu hizmet ağımıza ekledik. Öte yandan Avrasya
bölgesinde kuzey-güney aksında yer alan Türkiye, Rusya ile birlikte Avrupa’dan
sonra en büyük potansiyele sahip iki ülke konumunda. Bu bölgedeki hizmet
ağımızı hızla genişletiyoruz. Avrasya projemize dahil olan Gürcistan bu yılın
başında aktif olan yeni pazarların ilki oldu. Ayrıca, geçtiğimiz Nisan ayında
Hırvatistan otoyol ödemelerine başladık. Kazakistan ve Azerbaycan gelecek
dönemde yatırım yapmayı planladığımız diğer ülkeler” dedi.
Kaynak: lojiyol.com