Düzenlenecek
beş büyük fuarda geçen yıl 156.571 kg ve 7.682 gönderiyi yerine ulaştıran DHL
Express, bu yıl da tekstilin ihracat gücünü artırmasına destek olmayı
hedefliyor.
DHL Express,
fuarlara özel çözümleriyle tekstil şirketlerinin uluslararası fuar ve
sergilerde en etkin ve verimli şekilde yer alarak yeni müşteriler kazanmasına
destek oluyor. Sektörün şimdiden hazırlıklarına başladığı yılın ikinci
yarısında düzenlenecek beş büyük fuarda geçen yıl 156.571 kg ve 7.682 gönderiyi
yerine ulaştıran DHL Express, bu yıl da tekstilin ihracat gücünü artırmasına
destek olmayı hedefliyor.
Sektörel
çözümleriyle Türkiye’deki üreticilerin ve ihracatçıların en önemli iş
ortaklarından biri olan DHL Express Türkiye, tekstil alanındaki uzmanlığını da
sektörün hizmetine sunuyor.
DHL Express
Türkiye Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Boğaç Özsan, yurtdışı fuarların
yeni müşteriler ve yeni pazarlarla tanışmak açısından çok önemli bir fırsat
olduğuna işaret ederek, burada şirketlerin lojistikle ilgili tüm süreçlerini
üstlendiklerini ve yalnızca ürünlerini en iyi şekilde tanıtmaya odaklanmalarına
imkan tanıdıklarını söyledi.
Boğaç Özsan,
“Konsolide fuar ürünümüzle gönderi evraklarının hazırlanması, ulaştırılacağı
makama ilişkin prosedürler, Türkiye ve yurtdışındaki gümrükleme süreçleri
üzerindeki tüm detayları DHL Express olarak biz üzerimize alıyoruz. Aynı
zamanda fuar alanlarında hazır bulunan temsilcilerimiz operasyonları yerinde
yönetiyor ve ihtiyaç halinde hızla harekete geçiyor. Böylece fuara katılan
üreticiler etkinlik boyunca yalnızca satış ve sipariş alımı işlemlerine
odaklanabiliyor. Sunduğumuz kapsamlı çözümlerle sektörün dünya ile
bağlantılarını güçlendiriyor; ihracata ve Türkiye ekonomisine katkıda
bulunuyoruz. Sektöre özel desteğimiz, müşteri adayları ile bağlantılar
kurulduktan sonra da devam ediyor. Yurtdışındaki markalara üretim yapan
şirketlerin numunelerini şirket merkezine en hızlı şekilde ulaştırarak üretim
sürecini hızlandırıyoruz” diye konuştu.
Geçen yıl beş önemli tekstil fuarında DHL
Express 156.571 kg ve 7.682 gönderiyi yerine ulaştırdı ve bu fuarların
taşımacılığında büyük bir pazar payına sahip oldu. Yakın dönemde şirketleri
bekleyen fuarlar arasında şunlar yer alıyor:
Premier Vision New York: Kumaş, deri ve
tekstil aksesuarları üzerine gerçekleştirilen fuara katılım Uludağ Tekstil
İhracatçıları Birliği (UİB) tarafından organize ediliyor ve Ekonomi Bakanlığı
tarafından destekleniyor. (18-19 Temmuz 2017)
Londra Tekstil Fuarı: Kumaş ve tekstil aksesuarları üreticilerini bir
araya getiren fuara katılım İstanbul Tekstil İhracatçıları Birliği (İTKİB)
koordinasyonunda düzenleniyor ve Ekonomi Bakanlığı tarafından destekleniyor.
(19-20 Temmuz 2017)
Intertextile Shangai Ev Tekstili Fuarı: Ev
tekstili alanında Asya’nın en önemli fuarı olan etkinliğe katılım UİB
organizasyonuyla ve devlet desteğiyle gerçekleştiriliyor. (23-26 Ağustos 2017)
Munich Fabric Start: Kumaş ve tekstil
alanında Avrupa’nın en önemli fuarlarından olan etkinliğe katılım İTKİB
organizasyonunda ve desteğiyle gerçekleştiriliyor. (5-7 Eylül 2017)
Paris Premier Vision ve Texworld Fuarları:
Aynı tarihlerde Paris’te gerçekleştirilen iki etkinlikten ilki olan Premier
Vision kumaş, deri, hazırgiyim ve tekstil aksesuarları üzerine dünyanın en
büyük ve en prestijli fuarı; Texworld ise kumaş sektörü üzerine çok köklü bir
organizasyon. UİB, İTKİB gibi Türkiye’nin önde gelen ihracatçı birlikleri
fuarda temsil ediliyor. (19-21 Eylül 2017)
Kaynak: lojiyol.com