utikad@utikad.org.tr
+90 212 663 08 85 / +90 530 960 84 24
ENGLISH
MENÜ
Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmet Üretenleri Derneği
ENGLISH
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
Faaliyet Raporları
UTİKAD ÜYELİK
Üyelik Başvurusu
Üyelik Kazanımları
Üye Listesi
İş Birlikleri
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenleri
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
İLETİŞİM
Anasayfa
/
Sektörel
/
Sektör Haberleri
/
Üye Şirketlerden
/
GEFCO GRUBU’NUN KONTEYNER YÜKLÜ TRENİ, 11.000 KM’LİK ÇİN-FRANSA YOLCULUĞUNU TAMAMLADI
GEFCO GRUBU’NUN KONTEYNER YÜKLÜ TRENİ, 11.000 KM’LİK ÇİN-FRANSA YOLCULUĞUNU TAMAMLADI
Yıl Seçiniz
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
04.12.2017
GEFCO Grubu'nun konteyner yüklü treni, 11.000 km'lik Çin-Fransa yolculuğunu tamamladı. Tren, PSA şirketi için Çin'in Wuhan şehrinden Kuzey Fransa'daki Dourges bölgesine 40'lık konteynerleri 3 haftadan kısa sürede taşıdı.
Blok yük treni, Çin'in Wuhan şehrinden 3 Kasım günü ayrılarak konteynerleri Kazakistan, Rusya ve Beyaz Rusya üzerinden Fransa'ya taşıdı. Demiryolu şirketlerinden oluşan bir konsorsiyum olan United Transport and Logistics Company (UTLC), Kazakistan'ın Dostık ve Beyaz Rusya'nın Brest şehirleri arasındaki 1520 mm ray genişliğindeki demiryolu bölümünde hizmet sağladı.
Blok yük treni, 22 Kasım'da Fransa'daki Dourges Terminali'ne varmadan önce Polonya ve Almanya üzerinden ilerledi. Gümrük işlemlerinin ardından, sevkiyat doğrudan Kuzey Fransa'nın Douvrin bölgesindeki otomotiv devi PSA'ya ait olan Française de Mécanique fabrikasına yapıldı.
40'lık konteynerlerle yüklü tren, İpek Yolu ticaret koridoru boyunca yedi ülkeden günde ortalama 600 km hızla geçerek 3 haftadan daha kısa sürede varış noktasına ulaştı.
GEFCO, farklı ülkelerdeki demiryolu ortaklarıyla ve Şanghay, Moskova ve Paris merkezli GEFCO Forwarding ekipleriyle birlikte bu projeyi yönetti ve koordine etti.
Tamamen konteyner yüklü tren, Çin'i Avrupa'ya bağlayan yeni İpek Yolu güzergahından faydalanmak için Çin Hükumeti tarafından başlatılan One-Belt-One-Road girişiminin de bir parçası.
Bu sevkiyatla kurulan Fransa bağlantısı, Fransa'yı yeni İpek Yolu üzerinde daha iyi konumlandırmak ve nakliyeciler ile alıcıları daha fazla yakınlaştırmak için önemli bir gelişme. Bugüne dek yeni İpek Yolu'nun pek çok güzergahı için nihai varış noktası Almanya ve Polonya'ydı.
GEFCO Freight Forwarding İdari Başkan Yardımcısı Anthony Gunn, konuyla ilgili şunları söyledi: “Lojistik sektöründe edindiği 65 yılı aşkın tecrübesiyle GEFCO, 4 yılın üzerinde bir süredir Asya'dan Avrupa'ya demir yoluyla sevkiyatlar yapıyor. Grubumuz, iki kıta arasındaki ticaretin büyümesi ile birlikte demir yoluyla yapılan konteyner sevkiyatını destekliyor. Müşterilerimizin gereksinimlerini karşılamak ve işletme gelişimlerini desteklemek için sürekli olarak etkin, esnek, güvenilir ve emniyetli çözümler aramaya devam ediyoruz.”
Kaynak:
lojiyol.com
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Faaliyet Raporları
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
UTİKAD ÜYELİK
UTİKAD Üyelik Kazanımları
UTİKAD Üyelik Başvurusu
UTİKAD Üye Listesi
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenler
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans