utikad@utikad.org.tr
+90 212 663 08 85 / +90 530 960 84 24
ENGLISH
MENÜ
Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmet Üretenleri Derneği
ENGLISH
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
Faaliyet Raporları
UTİKAD ÜYELİK
Üyelik Başvurusu
Üyelik Kazanımları
Üye Listesi
İş Birlikleri
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenleri
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
İLETİŞİM
Anasayfa
/
Sektörel
/
Sektör Haberleri
/
Üye Şirketlerden
/
GALATA TAŞIMACILIK ZOR YILA YATIRIMLA CEVAP VERECEK
GALATA TAŞIMACILIK ZOR YILA YATIRIMLA CEVAP VERECEK
Yıl Seçiniz
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
19.01.2023
Lojistik sektöründe çeyrek asrı geride bırakan Galata Taşımacılık, zor bir yıl olacağı öngörülen 2023’te yatırımdan vazgeçmeyen şirketlerden. Galata Taşımacılık Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve CEO’su Vittorio Zagaia, yurt içinde ekipman ve depo yatırımlarına devam ederken, yurt dışında da düzenli parsiyel taşımacılık hizmeti verdikleri ülke sayısını artıracaklarını ve Afrika kıtasında varlıklarını güçlendireceklerini söyledi.
Freight Forwarding kimliğiyle kara, hava, deniz yolu ve intermodal taşımacılık alanında hizmetler sunan Galata Taşımacılık. 25. yılını kutladığı 2022 yılını yatırımlarla kapattı. Son üç yılda Great Place To Work® anketlerinde "Türkiye'nin En İyi İşverenleri" listesine girmeyi başaran şirket, zor bir yıl olması beklenen 2023 yılında da yatırımlarla büyüyecek.
Galata Taşımacılık Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve CEO’su Vittorio Zagaia, 2022’nin genel anlamda lojistik sektörü adına olumlu geçen bir yıl olduğunu söyledi. Şirket olarak 2022 yılının ilk çeyreğinde planladıkları bütçe rakamlarına ulaşınca gerçekleştirmeyi hedefledikleri bir dizi yatırımı erkene alma çalışması başlattıklarını belirten Zagaia, "Bu kapsamda İzmir, Bursa şubelerinden sonra Mersin’de açtığımız ofisle yatırımlarımıza devam ettik. 2022 yılı ikinci yarısında ise Ankara lojistik depomuzu devreye alarak müşterilerimize daha da yakın olmaya çalıştık. Covid-19 süresince yatırımını yaptığımız depolama altyapımız ve intermodal taşımacılık departmanı ile beraberinde gelen 45"PW HC konteynerlerimize ek yeni siparişler verdik. Aynı zamanda filomuza yeni çekici ve swap body dorseler dahil ederek 2022’de yatırımlarımıza devam ettik" dedi.
AFRİKA’DA VARLIĞINI GÜÇLENDİRECEK
Vittorio Zagaia, kuruldukları günden buyana öncelikli hedeflerinin şirketlerini her daim sağlam adımlarla ileriye götürmek olduğunu söyledi. Bunun temelinde ise gerçekçi hedefler ile minimum risk almanın yattığını vurgulayan Zagaia, bu yıl için belirledikleri yatırımları şöyle açıkladı: "2023 senesi için öncelikli hedefimiz 45"PW intermodal konteyner yatırımımızı devam ettirerek ekipman sayımızı artırmak. Bununla beraber, İstanbul, Bursa, Ankara ve İzmir’den sonra bu yıl içinde Mersin’de yeni lojistik depomuzu müşterilerimizin hizmetine sunacağız. Ayrıca başlattığımız swap body yatırımlarını sürdürerek bu alandaki ekipman parkurumuzu kısa zamanda büyüteceğiz. Yurt dışında karayolunda 2’si Kuzey Afrika olmak üzere toplamda 21 ülkeye düzenli parsiyel taşımacılık hizmeti veriyoruz. 2023 yılında bu ağımıza yeni ülkeleri ekliyor olacağız. Ayrıca 2022 yılında kurduğumuz Afrika Ticaret Departmanı ile bu kıtada da varlığımızı artırma hedefimiz var."
İNTERMODAL RAĞBET GÖRECEK
Galata Taşımacılık Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve CEO’su Vittorio Zagaia, lojistik sektörü açısından 2023’ün kolay bir yıl olmayacağını söyledi. Global ekonomideki olumsuz dalgalanmaların ve özellikle de deniz yolunda düşme trendinde olan navlun fiyatlarının bunun göstergesi olduğunu vurgulayan Zagaia, "Öte yandan ülkemizde artan maliyetlerin başta kara yolu olmak üzere, lojistik hizmetlerde de fiyatlara yönelik olumsuz bir etki yaratacağı gerçeği de kaçınılmaz. 2023’ün, temkinli ve konsantrasyonun yoğun olması gereken, büyümek kadar mevcudu korumaya yönelik bir yıl olacağını düşünüyoruz. Diğer yandan intermodal; AB’nin Yeşil Mutabakat Anlaşması, çevre ve maliyetler göz önüne alındığında daha fazla rağbet gören bir taşıma şekli olacaktır" dedi.
Kaynak:
lojistikhatti.com
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Faaliyet Raporları
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
UTİKAD ÜYELİK
UTİKAD Üyelik Kazanımları
UTİKAD Üyelik Başvurusu
UTİKAD Üye Listesi
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenler
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans