Anasayfa / Sektörel / Sektör Haberleri / Üye Şirketlerden / MARS LOGISTICS YURTİÇİ TAŞIMACILIKTA 3 KATTAN FAZLA BÜYÜDÜ

MARS LOGISTICS YURTİÇİ TAŞIMACILIKTA 3 KATTAN FAZLA BÜYÜDÜ

MARS LOGISTICS YURTİÇİ TAŞIMACILIKTA 3 KATTAN FAZLA BÜYÜDÜ10.03.2023Mars Logistics Yurt İçi Dağıtım Kanalları Genel Müdür Yardımcısı Mahmut Yortaç, yurtiçi dağıtım hizmetlerinde geçtiğimiz yıl yüzde 336 oranında büyüdüklerini söyledi.

Uluslararası taşıkacılığın güçlü markası Mars Logistics yurtiçi taşımacılıkta da büyümesini sürdürüyor.
Müşterilerine crossdock hizmeti, ev teslimatı, lowbed taşıması, konteyner taşıması, milkrun operasyonları, müşteriye özel dedike araç, mikro dağıtım operasyonları ve müşteriye özel butik hizmetler sağlayan Mars Logistics Yurt İçi Dağıtım Kanalları; Adana, Mersin, Antalya, Gebze, Eskişehir ve Afyon’da toplamda 64 bin metrekarelik alanda müşterilerine bayi ortak depolama, ev ve bayi teslimatı hizmetleri veriyor. Ayrıca bölgesel depo yönetimi, depolama, dağıtım ve sipariş takip sistemi sunuyor.

19 ilde parsiyel dağıtım veriyor
Mars Logistics Yurt İçi Dağıtım Kanalları Genel Müdür Yardımcısı Mahmut Yortaç, müşterilerinin talep ve ihtiyaçlarına göre yatırımlarını şekillendirdiklerini belirterek, "Geçtiğimiz sene Yurt İçi Dağıtım Kanalları’nda parsiyel taşımacılık hizmetini hayata geçirdik. Ticaret hacminin yoğun olduğu İstanbul, Ankara, Mersin, Adana, İzmir, Antalya, Bursa, Eskişehir ve Afyon’da bulunan transfer merkezlerimizden 19 ile parsiyel dağıtım hizmeti vermeye başladık. Her gün İstanbul’dan düzenli hareket eden hat araçlar ile parsiyel aldığımız ürünleri transfer merkezlerimize götürüyor ve müşterilerimize teslimatlar yapıyoruz. Operasyonun tamamı, sürecin her aşaması bizim tarafımızdan opere ediliyor. Geçtiğimiz senelerde olduğu gibi müşterilerimizin talep ve ihtiyaçları doğrultusunda Türkiye’de yeni depolar ve transfer merkezleri açarak iş hacmimizi büyütmeye devam edeceğiz" dedi.

3 kattan fazla büyüdü
Yortaç, modüler mobilya, perakende ve yapı market, otomotiv yan sanayi, tekstil, beyaz eşya, elektronik, FMCG, inşaat, ambalaj ve ısınma sistemleri gibi sektörlerde 100’den fazla müşteri ile çalıştıklarını belirterek, 81 ilden 81 ile günde 800 sefer düzenlediklerini ifade etti. Yurt İçi Dağıtım Kanalları, 2022 yılını geçen seneye kıyasla %336 büyümeyle kapattı.
Sektöre özel taşıma, ambalaj ve operasyon süreci

Yurt içi dağıtımda en önemli noktanın ürünlerin zamanında müşteriden teslim alınması ve hasarsız teslim edilmesi olduğunu söyleyen Yortaç, iletişimin hızlı olmasının ve alternatif çözümler üretebilmenin öneminin de altını çizerek, "Her müşteriye, sektöre taşınacak ürüne göre farklı taşıma, ambalaj tipi ve operasyon süreci bulunuyor. Ürün veya aracın takip edilebilirliğini sağlamak, zamanında teslim almak ve hasarsız teslim etmek müşterilerimiz için en önemli nokta" dedi.

Kaynak: transmedya.com