utikad@utikad.org.tr
+90 212 663 08 85 / +90 530 960 84 24
ENGLISH
MENÜ
Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmet Üretenleri Derneği
ENGLISH
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
Faaliyet Raporları
UTİKAD ÜYELİK
Üyelik Başvurusu
Üyelik Kazanımları
Üye Listesi
İş Birlikleri
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenleri
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
İLETİŞİM
Anasayfa
/
Sektörel
/
Sektör Haberleri
/
Üye Şirketlerden
/
"ENERJİ YATIRIMLARI, PROJE TAŞIMACILIĞINA DOPİNG OLDU"
"ENERJİ YATIRIMLARI, PROJE TAŞIMACILIĞINA DOPİNG OLDU"
Yıl Seçiniz
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
08.09.2023
Yenilenebilir enerji yatırımları; rüzgâr türbini, makine, santral üniteleri gibi büyük ve ağır yüklerin sevkiyatı için proje taşımacılığına talebi yükseltti. Batu Logistics'in de taşımalarının yüzde 25’i "gabari dışı" nakliyeden oluşuyor.
Yenilenebilir enerji yatırımları; rüzgâr türbini, makine, santral üniteleri gibi büyük ve ağır yüklerin sevkiyatı için proje taşımacılığına talebi yükseltti. Taşımalarının yüzde 25’i "gabari dışı" da denen proje taşımacılığı operasyonlardan oluşan Batu Logistics, Afrika başta olmak üzere Türk Cumhuriyetleri, Orta Doğu ve Balkanlardaki acente altyapısını bu anlamda geliştirmeye odaklandı. Şirketin Genel Müdürü Efe Göktuna, uluslararası proje taşımacılığında enerji sektörüne yönelik sürdürülebilir çözümler sunduklarını belirtti.
"Yenilenebilir Enerji Yatırımları, Proje Taşımacılığı Talebini Artırıyor"
Enerji sektöründe proje taşımacılığının artarak devam ettiğine işaret eden Göktuna, "Bu tür yatırımların lojistik operasyonlarında da çevreye saygılı olmak çok önemli. Bu nedenle minimum kara yolu kullanmaya özen gösteriyoruz. Ağırlıklı olarak deniz yolu ve demir yolu kullanıyoruz. Limandan low-bedlere yüklediğimiz gabari dışı yükleri, önceden planlamasını yaptığımız güzergâh kapsamında kara yolu ile hedefe ulaştırıyoruz. Fabrika, Rüzgâr Santralleri, Sivil Havacılık ve savunma sanayiine yönelik ciddi taşımacılık projeleri gerçekleştirdik." dedi.
"Doğal afet risklerini bile hesaplıyoruz"
Göktuna, proje taşımacılığında mühendislerin de bulunduğu uzman ekiplerle çalıştıklarını, beklenmeyen sorunlara ilişkin hazırladıkları senaryolar doğrultusunda önlemler aldıklarını belirterek, şunları da kaydetti:
"Proje taşımalarında en önemli nokta hesaplama ve öngörülemeyen durumlara karşı tedbir almak. Bu sebeple güzergâhı en ince ayrıntısına kadar inceliyoruz. Hatta bölgede taşıma günü ve saatinde meydana gelebilecek, doğal afet riski taşıyabilecek meteorolojik unsurları bile takip ediyoruz. Taşımayı sorunsuz gerçekleştirebilmek için yerel yönetimler ve kara yolları ile özel çözümler de geliştirebiliyoruz. Son yaptığımız bir taşımada, yola devam edebilmek için yerel otoritelerle çalışarak bir geçidin özel ekipmanlar ile genişletilmesini sağladık."
Kaynak:
lojiport.com
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Faaliyet Raporları
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
UTİKAD ÜYELİK
UTİKAD Üyelik Kazanımları
UTİKAD Üyelik Başvurusu
UTİKAD Üye Listesi
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenler
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans