utikad@utikad.org.tr
+90 212 663 08 85 / +90 530 960 84 24
ENGLISH
MENÜ
Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmet Üretenleri Derneği
ENGLISH
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
Faaliyet Raporları
UTİKAD ÜYELİK
Üyelik Başvurusu
Üyelik Kazanımları
Üye Listesi
İş Birlikleri
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenleri
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
İLETİŞİM
Anasayfa
/
Sektörel
/
Sektör Haberleri
/
Denizyolu
/
DENİZE GİRECEK YENİ KONTEYNER GEMİLERİ ARZ-TALEP DENGESİNİ BOZABİLİR
DENİZE GİRECEK YENİ KONTEYNER GEMİLERİ ARZ-TALEP DENGESİNİ BOZABİLİR
Yıl Seçiniz
2025
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
25.11.2023
Dünyanın en büyük üçüncü konteyner hattının milyarder başkanı Rodolphe Saade, pandemi döneminde sipariş edilen yeni gemilerin 2024 yılında hizmete girmesiyle sektörün dalgalı bir döneme gireceği uyarısında bulundu.
Marsilya merkezli denizcilik devi CMA CGM SA'nın CEO'su Saade verdiği bir röportajda, "Sektörümüzdeki zorluk, önümüzdeki yıldan itibaren piyasaya girecek olan bir dizi konteyner gemisine sahip olmamız ve bunun arz ve talep arasında bir dengesizlik yaratma riski taşımasıdır" dedi.
"Gelecek yıl ticarette yüzde 2 ila yüzde 3 arasında bir büyüme bekliyoruz," diyen Saade, CMA CGM'nin faaliyet gösterdiği ülkelerde önemli bir pazar payına sahip olduğunu ve bunun da zorlukları atlatmasına yardımcı olacağını sözlerine ekledi.
Saade "Denizcilik sektörü bu iniş çıkışlara alışıktır. 2021 ve 2022'de mükemmel sonuçlar elde ettik, şimdi daha normal zamanlara giriyoruz ve bunun için donanımlıyız" dedi.
Bu yılın başında, dünyanın en büyük konteyner hatları olan Maersk ve Mediterranean Shipping Co. küresel lojistikteki rekabetleri yoğunlaşırken, on yıl sonra gemi paylaşım ortaklığını sona erdireceklerini açıkladılar.
Kaynak:
lojiport.com
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Faaliyet Raporları
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
UTİKAD ÜYELİK
UTİKAD Üyelik Kazanımları
UTİKAD Üyelik Başvurusu
UTİKAD Üye Listesi
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenler
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans