utikad@utikad.org.tr
+90 212 663 08 85 / +90 530 960 84 24
ENGLISH
MENÜ
Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmet Üretenleri Derneği
ENGLISH
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
Faaliyet Raporları
UTİKAD ÜYELİK
Üyelik Başvurusu
Üyelik Kazanımları
Üye Listesi
İş Birlikleri
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenleri
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
İLETİŞİM
Anasayfa
/
Sektörel
/
Sektör Haberleri
/
Üye Şirketlerden
/
HOROZ LOJİSTİK, 3. KEZ 'KUSURSUZ MÜŞTERİ DENEYİMİ' ÖDÜLÜNÜ KAZANDI
HOROZ LOJİSTİK, 3. KEZ 'KUSURSUZ MÜŞTERİ DENEYİMİ' ÖDÜLÜNÜ KAZANDI
Yıl Seçiniz
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
22.02.2024
Her yıl düzenlenen ve Türkiye'nin müşteri memnuniyetini ölçen ilk ve tek platformu olan Şikayetvar tarafından organize edilen A.C.E. Ödülleri, 19 Şubat Pazartesi günü Mandarin Oriental Bosphorus, İstanbul'da düzenlendi. Gecede, kusursuz müşteri deneyimi sunan markaların ödülleri takdim edildi ve davetliler unutulmaz bir gece yaşadı.
Horoz Lojistik, müşteri memnuniyetine yönelik özverili çalışmaları ve etkili şikayet yönetimi pratiği ile bu yıl da öne çıktı. Şirketin, müşteri odaklı yaklaşımı ve sürekli iyileştirme çabaları, A.C.E. Ödülleri'nde bir kez daha takdir topladı. Şikayet verileri, pazar payları ve Şikayetvar tarafından uygulanan yıllık 1.5 milyonun üzerindeki anket sonuçlarına dayanarak yapılan Müşteri Deneyim Endeksi araştırmasında Horoz Lojistik, sektöründeki üstün performansıyla bu ödülü almaya hak kazandı.
Horoz Lojistik, A.C.E. Ödülleri'nde üst üste üçüncü kez "Kusursuz Müşteri Deneyimi" ödülünü kazanarak sektördeki liderliğini bir kez daha kanıtlamış oldu. Şirket, müşteri memnuniyetine verdiği önem ve müşteri odaklı hizmet anlayışıyla sektörde öncü konumunu sürdürmeye devam edecek.
Kaynak:
lojistikhatti.com
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Faaliyet Raporları
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
UTİKAD ÜYELİK
UTİKAD Üyelik Kazanımları
UTİKAD Üyelik Başvurusu
UTİKAD Üye Listesi
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenler
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans