utikad@utikad.org.tr
+90 212 663 08 85 / +90 530 960 84 24
ENGLISH
MENÜ
Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmet Üretenleri Derneği
ENGLISH
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
Faaliyet Raporları
UTİKAD ÜYELİK
Üyelik Başvurusu
Üyelik Kazanımları
Üye Listesi
İş Birlikleri
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenleri
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
İLETİŞİM
Anasayfa
/
Sektörel
/
Sektör Haberleri
/
Üye Şirketlerden
/
BOLTAS, İŞ SÜREÇLERİNİ YENİDEN DİZAYN EDİYOR
BOLTAS, İŞ SÜREÇLERİNİ YENİDEN DİZAYN EDİYOR
Yıl Seçiniz
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
04.03.2024
Boltas olarak "geleceğin müşterisi" kavramına odaklandıklarını ifade eden Boltas Satış, Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Direktörü & İcra Kurulu Üyesi Müge Karahan "Sektörde rekabet için kullanılan geleneksel uygulamaların verimliliği azaldı. Tedarik zinciri problemleri, sürücü eksikliği, ihracat-ithalat dengesizlikleri ve yükselen maliyetler de buna eklenince müşterilere en iyi deneyimi sunmanın önemi artıyor." dedi.
"Esnek çözümler geliştirerek, müşteri sayısını artırdık"
Karahan, müşteri tavsiye oranını tespit etmek için Net Promoter Score (NPS) ölçümlemeleri yaptıklarını vurgulayarak, "Bu çalışmaların karşılığını en iyi şekilde alıyoruz. Lojistik partnerden beklentinin, yalnızca taşıma olmadığının farkındayız. Bu sebeple sektörden sektöre farklılaşabilen, esneyebilen, sektörlere göre dizayn edilebilen lojistik çözümlere odaklanıyoruz." değerlendirmesinde bulundu.
Müşteri merkezli çalışmalarının sonucunda yeni müşteri kazanma oranlarının arttığını belirten Karahan, "Aldığımız her pozitif dönüş, ofis çalışanlarımızdan saha çalışanlarımıza kadar motivasyon kaynağı oluyor. Lojistik, teknik ekipmanların ön planda olduğu ancak insan kaynağının etkin kullanıldığı bir alan. Müşterilerimizden aldığımız her geri bildirimi, en iyi şekilde değerlendirerek yeni çözümler geliştiriyoruz." diye konuştu.
Geleceğin müşterisi ne bekliyor: Daha fazla kişiselleştirme
Karahan, lojistik sektöründe zamanında teslimatın artık tek başına yeterli olmadığına dikkati çekerek, şunları da kaydetti:
"Geleceğin müşterisi ne bekliyor? Geleceğin müşterisi, daha fazla kişiselleştirme yani lojistik hizmetlerin kendi ihtiyaçlarına hızla uyarlanmasını istiyor. Daha fazla şeffaflık ve hesap verebilirlik bekliyor. Kendisi için hazırlanan yol haritasına hâkim olmak istiyor. Artık markalar, sürdürülebilir ve çevre dostu çözümler görmek istiyor. Boltas olarak Salesforce ile müşteri deneyimini ileri safhaya taşıyoruz. Müşterilerimizle aynı yöne bakabilmek, başarımızın temel anahtarını oluşturuyor."
Kaynak:
transmedya.com
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Faaliyet Raporları
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
UTİKAD ÜYELİK
UTİKAD Üyelik Kazanımları
UTİKAD Üyelik Başvurusu
UTİKAD Üye Listesi
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenler
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans