utikad@utikad.org.tr
+90 212 663 08 85 / +90 530 960 84 24
ENGLISH
MENÜ
Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmet Üretenleri Derneği
ENGLISH
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
Faaliyet Raporları
UTİKAD ÜYELİK
Üyelik Başvurusu
Üyelik Kazanımları
Üye Listesi
İş Birlikleri
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenleri
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
İLETİŞİM
Anasayfa
/
Sektörel
/
Sektör Haberleri
/
Bilişim
/
GLOBELİNK ÜNİMAR’DAN “YAPAY ZEKA” ADIMI
GLOBELİNK ÜNİMAR’DAN “YAPAY ZEKA” ADIMI
Yıl Seçiniz
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
11.03.2024
Lojistik sektörünün önde gelen şirketlerinden Globelink Ünimar, Türkiye’nin en büyük müşteri ilişkileri yönetimi etkinliği olan CRM Summit 2024’e katılım sağladı. Etkinlikte konuşan Globelink Ünimar İcra Kurulu Üyesi Ayfer Saltan Oladi ile Müşteri Deneyimi ve Pazarlama Direktörü Bahar Mutlu, lojistik sektöründe müşteri deneyiminin önemine dikkat çekerek; "Lojistikte Müşterinin Anatomisi" başlıklı sunumu gerçekleştirdi. Müşteri deneyiminde analiz, pazarlama ve müşteri deneyimi ilişkisi ve veri yönetimi gibi konulara değinilen konuşmada Globelink Ünimar’ın bu alandaki projelerine de yer verildi.
Sektördeki artan talepleri ve müşteri memnuniyetini karşılayabilmek amacıyla yatırımlarını büyük ölçüde teknolojiye yönlendiren şirket, yalnızca lojistik sektöründe değil geniş yelpazede faaliyet gösteren tüm şirketlerin müşteri memnuniyetini ve teknolojiyi odaklarına alması gerektiğini vurguladı.
Müşterilerimizin geri bildirimleri bizler için kılavuz niteliğinde
Müşteri deneyimlerini iyileştirmek için geliştirdikleri projelerin merkezine müşterilerini koyduklarını belirten Globelink Ünimar İcra Kurulu Üyesi Ayfer Saltan Oladi, "Projelerimizi ve müşteri deneyimine yönelik platformlarımızı geliştirirken "Hangi teknolojiyi, hangi aşamada kullanırsak müşteri deneyimini en üst düzeye çıkartabiliriz?" düşüncesiyle yola çıktık. Akabinde geçmişteki deneyimlerimizden ve müşterilerimizden aldığımız dönüşlerden hareketle geliştirdiğimiz sistemler sayesinde hem müşterilerimize hem de kendi çalışma arkadaşlarımıza verimli bir çalışma süreci sağlıyoruz. Bugün geldiğimiz noktada geçmiş dönemlerde manuel olarak yaptığımız ve insan gücüne ihtiyaç duyduğumuz işleri otomatize ederek kaynağımızı daha verimli işlere yönlendirebiliyoruz. Günümüz dünyasında yapay zekâ teknolojileri birçok açıdan avantaj sağlıyor. Yeni nesil teknolojilerin doğru zamanda ve doğru alanda bir araya getirilmesi iyi sonuçlar elde edilmesine olanak veriyor. Bu doğrultuda yakın bir zamanda projemizin yapay zekayla entegrasyonunu gerçekleştirmeyi hedefliyoruz." dedi. Oladi, ayrıca teknoloji tarafında yapılan tüm çalışmaların bir noktasında mutlaka insan kaynağı bulunduğunu (çalışan ya da müşteri) ve her zaman projelerde bu konuya çok önem verdiklerini vurguladı.
Şirket içerisindeki her alanda ölçümlenebilir veri kullanıyoruz
Müşteri deneyimine önem verilmesi gerektiğinin altını çizen Müşteri Deneyimi ve Pazarlama Direktörü Bahar Mutlu, "Özellikle müşterilerimizin yaşadığı ilk deneyim bizler için oldukça önemli. Her müşterimize yükleme deneyimleri sonrası tüm iş birimlerimizi değerlendirebilecekleri bir geri bildirim formu gönderiyoruz. Aldığımız dönüşler doğrultusunda otomatik olarak raporlanan geri bildirim formlarının sonucunda müşterilerimizin istek ve ihtiyaçlarını analiz ederek o doğrultuda aksiyon alıyoruz. Ayrıca, müşterilerimiz tüm süreci online sistem aracılığıyla takip edebiliyorlar. Teknoloji ve veri kullanımının müşteri deneyiminde olduğu kadar kurum içinde de önem taşıdığını biliyoruz. Bu nedenle şirket olarak iş süreçlerimizde ölçümleyebildiğimiz verileri kullanmayı önemli görüyoruz. Çalışan performanslarından şirket içi hedeflerimize kadar tüm aşamalarda da ölçümlenebilir veri kullanıyoruz." dedi.
Kaynak:
lojiport.com
KURUMSAL
Hakkımızda
Tarihçe
Temsil Haritası
Faaliyet Raporları
Tüzük
UTİKAD Kuralları
UTİKAD Mesleki Etik Kuralları
Organizasyon Şeması
Kurumsal Sorumluluk
UTİKAD ÜYELİK
UTİKAD Üyelik Kazanımları
UTİKAD Üyelik Başvurusu
UTİKAD Üye Listesi
HİZMETLER
UTİKAD Yayınları
Ticari Belge ve Ürünler
Kütüphane
Emisyon Hesaplama
SEKTÖREL
Bilgi Bankası
Mevzuat
Duyurular
Haftalık Bültenler
Sektör Haberleri
Üye Firmaların İş İlanları
Etkinlikler
LOJİSTİK EĞİTİM
Lojistik Eğitim Takvimi
Mesleki Eğitim Seminerleri
Kuruma Özel Lojistik Eğitimleri
FIATA Diploma Eğitimi
MEDYA MERKEZİ
Basında UTİKAD
Basın Bültenler
E-Bültenler
Fotoğraf Galerisi
Video Galerisi
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans
© Copyright 2022 utikad
BİNT Ajans